Udostępniamy adres w celu zlokalizowania siedziby firmy. Udostępniając adres dbamy o spełnienie wszystkich warunków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- Oznaczenie siedziby firmy nazwą handlową i numerem identyfikacyjnym
- Odbiór korespondencji kierowanej na adres firmy
- Zapewnienie kontaktu pomiędzy firmą a władzami publicznymi i urzędami państwowymi
- Umożliwienie spotkań biznesowych w siedzibie firmy na potrzeby rozmów handlowych
Dostarczona poczta i inne dokumenty pisemne zostaną bezproblemowo odebrane i przetworzone zgodnie z Twoimi instrukcjami. Korespondencja może być odbierana w firmowej skrzynce pocztowej lub przekazywana pod inny uzgodniony adres w określony sposób i w określonych odstępach czasu.
RVD Services Sp. z o.o. gwarantuje 100% odbiór i przechowywanie pisemnych dokumentów, dzięki czemu uniknie się problemów związanych z utratą poczty w wyniku niedoręczenia. Uzupełnieniem naszych usług są informacje o doręczonej przesyłce przekazywane telefonicznie, SMS-em lub e-mailem.